Bestellen en betalen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Dat kan zeker! Als u toch besluit de order of een deel daarvan te willen annuleren is dat mogelijk. Neem hiervoor even contact met ons op via het contactformulier.

Wat zijn de bezorgopties?

Wij verzenden met Postnl of DHL door heel Nederland bij u thuis of op een ophaalpunt. Bij een bestelling vanaf € 50,- is de bezorging gratis. (Nederland)

Mag alles retour?

Ja, alles mag retour. U heeft een bedenktijd van veertien dagen vanaf het moment van ontvangst van uw bestelling.

Ik wil mijn pakket retourneren, wat zijn de opties?

Retour aanmelden: Stuur een e-mail naar webshop@zomaareengeschenkonline.nl onder vermelding van uw factuurnummer.

De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening en op eigen risico.

Retouradres:

Teugenaarsstraat 20

5348 JD

Oss

Levering:

Wij leveren onze producten altijd uit eigen voorraad door heel Nederland, wij zijn niet afhankelijk van dropshipping. U kunt bij vragen of opmerkingen dus altijd bij ons terecht. Op deze manier hebben wij altijd maximale controle gedurende het bestelproces.

Afleveradres en factuuradres kunnen verschillend zijn. 

Bestellingen worden de volgende werkdag verwerkt, tenzij bij het artikel anders aangegeven.
U kunt tijdens de bestelprocedure ook aangeven dat u uw bestelling op een andere datum wilt ontvangen, wij zorgen dan voor het juiste tijdstip van verzenden.
Zodra uw bestelling uit ons magazijn verstuurd is krijgt u een email met een track en trace-code, zodat u zelf kunt zien welk traject uw pakketje volgt.

Postnl streeft ernaar de pakketjes met één werkdag in Nederland bij u thuis te bezorgen.

Indien niet thuis...
Het kan voorkomen dat de bezorgdienst uw bestelling bij de buren afgeeft of op een servicepunt, omdat u bijvoorbeeld op dat moment niet thuis was. U krijgt hier een melding van in de brievenbus.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wanneer u een beschadigd of niet werkend product ontvangen heeft, is het terugsturen gratis. Neem hiervoor even contact met ons op.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als wij het pakket in goede staat hebben ontvangen dan storten wij het volledige aankoopbedrag binnen veertien dagen terug op uw rekening.

Wat is de levertijd van de producten?

Wanneer u vóór 17.00 uur besteld heeft, wordt uw bestelling de volgende werkdag verstuurd.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Nee, dit kan helaas niet.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Elke bestelling versturen wij met een track & trace code waarmee u precies kunt zien waar uw pakketje blijft.

Ik kan toch niet op de afgesproken leverdatum, wat nu?

Mocht de levering op de afgesproken leverdatum onverhoopt toch niet uitkomen, neem dan meteen contact met ons op.

Ik wil mijn bestelling pas later ontvangen, kan dit?

Jazeker! We kunnen uw bestelling kosteloos op een later tijdstip verzenden. Geef dit dan even aan bij uw bestelling. 

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Binnen Nederland worden onze producten gratis geleverd vanaf een minimale besteding van €50. Bij bestellingen onder de €50,- rekenen wij €6,95 verzendkosten voor verzenden met Postnl.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee hoor, dit is niet nodig! U kunt gewoon een bestelling plaatsen in onze webshop zonder account.

Welke betaalopties heb ik?

In onze webshop kunt u heel gemakkelijk veilig online betalen. Wij accepteren de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Achteraf betalen via factuur tot € 50,- U betaalt binnen veertien dagen na ontvangst van het product via uw eigen bank. 

Bij uw bestelling zit een factuur met de betaalgegevens. U maakt het bedrag over met uw eigen bankoverschrijving.

  • Paypal is een wereldwijd betaalsysteem voor particulieren en webwinkels.
  • Creditcard (Visa en Mastercard)